luni, 4 februarie 2013

În viteză...



Waldyr - Dajcado  

14 comentarii:

  1. Uneori trebuie să cobori să îţi pui lanţul pe poziţie. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. cand nu stii ce sa faci, mergi grabit si pari ingrijorat. d'ale lui murphy :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut o fata si un baiat, anul trecut, pe creasta in Piatra Craiului, care mergeau mai grabiti decat caprele negre din stanca in stanca. Nu aveau rucsace in spate, insa sigur a doua oara nu vor mai repeta experienta :)

      Ștergere
  3. Cataline, este prea tarziu si eu prea obosita ca sa constat acum cine a postat primul "imagine cu bicicleta"...:))) a mea-i colorata...si anunta vara...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu stiu daca am o bicicleta in imagine :)

      Ștergere
    2. hahaha..ai dreptate..acum vad si eu ca n-ai...
      ce apus frumos !!!
      noapte buna !! :)))

      Ștergere
    3. Indiferent de context, este devreme si la tine si la mine :)

      Ștergere
  4. daca viteza luminii ar reduce , ar putea fi depasita...;)

    RăspundețiȘtergere
  5. I lke this shot + matching music!
    cool post!

    xoxo, Juliana | PJ’ Happies :) | PJ’ Ecoproject

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce e cu neclaritatea asta? E ceva artistic, ce nu poate omul de rand intelege?

    RăspundețiȘtergere