miercuri, 6 februarie 2013

Avem brânzăăăăă!...



21 de comentarii:

  1. wow..this is my world !!!!!
    sunt cea mai mare consumatoare de branza...de orice fel...o ador..cred ca cineva din arborele meu..mai pe la radacini, asa...a fost cioban :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pe cai ii admir ...nu-i mananc... :)))

      Ștergere
    2. Am crezut ca si pe cai ii adori din cauza mostenirii genetice de la o alta ruda mai indepartata ;)

      Ștergere
    3. cre'ca de la aceeasi.... :)))

      Ștergere
  2. eu am niste struguri,mere si pere :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Quanti tipi di formaggi italiani!!! Un spectacol!
    Hihi..geamana isi poate deschide magazinul langa?? Imi imaginez ce combinatii am face: branza si fructe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Avand in vedere ca deja este un magazin de fructe deschis, iar italienii nu fac dublete...

      Ștergere
  4. e mare branza sa ai branza, da' pe mine prea multe feluri de branza ma obosesc!
    (sanchi, imi fac pofta)...:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. Pariez că la noi nu vei găsi un magazin în care să se vândă numai brânză ;)

      Ștergere