vineri, 15 februarie 2013

Another love story...


  
Pavlo - Mediteranean Romance


12 comentarii:

  1. Fain cum e rasturnata sacosa aia fix pe line. Da cine sa mai observe? ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Carabinierii iti spun sa ai grija la buzunare, nu la sacose...:)

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Eu numai am vrut sa fotografiez recolta de struguri, iar ei nu stiu cum au aterizat acolo :p

      Ștergere
  3. cred ca ai tu o "sensibilitate" ptr pupaciosii strazii, ca-i vad prea des pe aici...si nu toti cei care se pupa pe strada se si iubesc...si invers :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am numărat: până acum am vreo 30 de imagini în genul ăsta...și nu le-am găsit pe toate :)

      Ștergere
  4. Vezi că îi priveşte nenea care cară strugurii.

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. De regula se manifestau pe scari, insa au avut ghinionul sa fie ocupate...

      Ștergere