joi, 26 aprilie 2012

Stăpâna paharului cu bere...


CHIQUITITA

14 comentarii:

  1. :) nu conteaza cat de plina iti este viata, mereu ramane loc pentru o bere...

    RăspundețiȘtergere
  2. geniale, dar eu as fi ales doar una...asa, m-am pirdut in derularea imaginilor si cand am reluat nu mi s-a mai parut nici una mai grozava...
    oi fi eu defecta...
    stai sa mai incerc o data....poate a 3-a, sau ultima....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca ma gandesc bine..nici titlul parca nu merge... :)))
      iar commentul din urma, cu navigarea in mintea barbatului, e cel mai tare comment din postarea asta :))
      place !

      Ștergere
    2. Soluția ar fi cam așa: șterg tot și las numai comentariile :)

      Ștergere
  3. Era cald, frumos. Mergea o bere. Sau un suc :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Dă impresia unei femei independente...de atenţia unui barbat!

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, dacă a navigat în interiorul minţii unui bărbat!

    RăspundețiȘtergere