vineri, 17 februarie 2012

I34



Abia mi-am luat permisul și merg cu prietenele la club.
Se face dimineață și este cazul să plecăm din local.
La ieșirea din parcare, un filtru de poliție mă trage pe dreapta.
Polițistul se uită lung la mine, mitraliindu-mă verbal: 
- Domnișoară, vă rog să coborâți din mașină!
Încerc să cobor, însă tocurile cui mă fac să mă împiedic de pragul mașinii.
Îmi redresez echilibrul și încep să râd cu poftă.
- Domnișoară, ați consumat băuturi alcoolice?, întreabă polițistul vizibil iritat.
- Nu am consumat!, îi replic.
- Sigur?
- Foarte sigur!
- Atunci, e cazul să vă verificăm. Vă rog să suflați în fiolă, domnișoară Ina!
Eu, gătită și aranjată, îmi rup plămânii la patru dimineața, iar fiola nu se înverzește.
- Nu prea aveți încredere în femei, îi spun polițistului care se uită la fiolă.
- Domnișoară, vă rog să urcați la volan. În mașină și în femei e bine să nu ai încredere!
- Ați stricat fiola degeaba, îi spun polițistului râzând...
- Domnișoară, dacă mai vorbiți vă amendez pentru vociferare!, pare el contrariat.
Mă uit la omul din fața mea. Este un tinerel drăgut și i-aș spune mai multe, însă banii mi-au rămas în club...
- Gata! Tac...că nu mai am bani și de amendă! , iar polițistul mă lasă să mă înscriu în trafic.

4 comentarii:

  1. pe unde mai exact au oprit-o domnii de la circulatie pe aceasta domnisoara? nu se zareste strada....

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă întreb ce arhitect strălucit, ce pictor măiestru ar putea rivaliza perfecţiunea naturii?:)

    RăspundețiȘtergere