miercuri, 20 aprilie 2011

Înainte de ieşirea din scenă...



Cărţile, martori tăcuţi ai timpului
ce însumează bucurii, zile însorite sau ceva ploi...
după trecerea prin mâini înzestrate cu har.

   

Avant de mourir


Cărţi rămase deschise la o pagină fără număr
în vreme ce timpul le macină din interior...


Canavale mai bătrâne de un secol,
când nu se punea problema editării în mai multe volume...



Vechituri care nu mai interesează pe nimeni,
abandonate pe rafturi prăfuite,


înainte de ieşirea din scenă pe drumul casării...


14 comentarii:

  1. Desprins din basm.Mai bine zis pozele ne duc cu gandul la basm,iar ce ai scris acolo...rupere de fantastic revenire la realitate :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :(( Ce frumoase sunt, păcat că se pierd :(

    RăspundețiȘtergere
  3. tot ce e creat de noi,va depinde de noi...dependenta oglindita inca nu si-a gasit nasul.iesirea din scena in comunicare....imi da o senzatie de ireal,incredibila.

    RăspundețiȘtergere
  4. iata cum moare o carte...
    parca ar fi titlu de roman...dar nu e...

    RăspundețiȘtergere
  5. "casare" - ciudat cuvant tocmai pt o carte... suna ireal, impropriu.
    o carte-schrott, o carte-rabla?... un zambet amar ma incearca...

    RăspundețiȘtergere
  6. Trist ca o pasare ce nu mai poate zbura.

    RăspundețiȘtergere
  7. imi place ultima foto, cimitir al cartilor

    RăspundețiȘtergere
  8. Mereu mi-au placut cartile vechi...nu stiu de ce...dar le-am citit cu mai mult drag..
    Imi plac fotografiile!Bravo

    RăspundețiȘtergere
  9. Câte gânduri și idei se risipesc! Mai bine ar încerca să le salveze.....

    RăspundețiȘtergere
  10. @ Little leisure: şi totuşi real...
    @ Costea: mai ales dacă îţi plimbi degetele pe ele...
    @ Toteu: irealul de la miezul nopţii...
    @ Pandhora: dacă ar fi fost numai una...ce bine era...
    @ Sorina: termen tehnic; nu ai ce-i face...
    @ Foto+grafie: păsării nu-i rupe nimeni aripile aşa cum se procedează cu coperta şi pagina de titlu de la fiecare carte casată...
    @ Smalldot: sfoara o fi de vină...
    @ Fatacareaduceploaia: din păcate...nu eu sunt autorul :)
    @ Mallynna: parfum din alte vremuri...
    @ Septembrie: drumul este cu sens unic...

    RăspundețiȘtergere
  11. Simt mirosul prafului vechi amestecat cu cuvinte ce asteapta sa fie citite si descifrate de oameni noi.

    RăspundețiȘtergere
  12. Îmi plac foarte fotografiile. N-am vrut să scriu pentru că mă revoltă prostia omenească a celor noștri românași .....

    RăspundețiȘtergere
  13. @ Angi: oamenii noi nu sunt interesaţi de trecut...
    @ Marilena: şi ţi-ai călcat pe suflet...

    RăspundețiȘtergere