miercuri, 26 ianuarie 2011

Veşti...





   
Suna telefonul...

Cunosc câteva persoane care refuză să aibă telefon mobil...sau conexie la internet
preferând să fie rupte de contactul cu ceilalţi...de veştile proaste.
În ultima vreme, veştile proaste se transmit mai mult prin sms sau e-mail...
în timp real...abia apoi sună telefonul...
Realizez că în trecut veştile proaste erau mult mai lente...
Întâi au fost purtate pe braţe de olăcari;
a venit apoi rândul drumurilor de fier
şi abia la 1900, în unele birouri de pe Calea Victoriei, a telefoanelor cu toane -
o zi mergeau, iar în alte câteva îşi dregeau glasul...



Cu alte cuvinte,
în prezent o veste proastă te face să simţi că te trec toţi fiorii
în secunda doi din momentul în care s-a întâmplat ceva,
faţă de acum o sută şi ceva de ani când omul avea un răgaz de câteva zile până îi cădea cerul în cap...

8 comentarii:

  1. Minunat ! Imi era dor de un apus ! Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  2. La începutul anului și eu am primit o veste proastă...în mai puțin de 30 de minute, vorbisem deja în diferite colțuri ale lumii cu foști colegi...cu care nu mai vorbisem de ani buni de zile....Se născuse brusc o "rețea" de vești...."ca vântul și ca gândul" prinsese viață....

    RăspundețiȘtergere
  3. fara sa ma gandesc prea mult, imi vin in minte deja 2 persoane care tresar cand suna telefonul seara dupa o anumita ora

    RăspundețiȘtergere
  4. nu vreau si nu doresc vesti proaste nimanui, ci doar vesti bune sau deloc...eu doar ce am primit un mesaj minunat si ma bucur ca nu au trecut zile pana sa aflu...dar si asa, vestea inseamna ceva, iar acel ceva oricum se intampla la timpul sau...

    RăspundețiȘtergere
  5. Era mai bine inainte...Nu aflai, nu sufereai...Nu?

    RăspundețiȘtergere
  6. si mai radeai de "caramida" mea de muzeu.

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Crisss: un apus îngheţat...
    @ Septembrie: şi factura a crescut...
    @ Smalldot: fă-l silenţios...
    @ Erys: veştile întârziate au creat imperii...
    @ Anima: Înainte - cândva a existat un ziar cu numele ăsta...
    @ Dreamer: acum o sută e ani...îl pastela...
    @ Cozmin: nu a fost aşa...

    RăspundețiȘtergere