marți, 25 ianuarie 2011

Drumul...inutil...





    

Un călător se opreşte lângă un om care-şi fumează ţigarea,
întrebându-l despre cum poate ajunge pe o anumită stradă...
Ţigarea cade pe caldarâm, fiind strivită nervos cu piciorul,
în timp ce ultimele rotocoale de fum îşi fac de cap prin aer..., iar vorbele curg:
Mergeţi înainte până la prima stradă, acolo faceţi la dreapta,
apoi o luaţi pe a treia stradă la stânga
şi vă opriţi unde veţi vedea o staţie de autocare...
GPS-ul uman nu locuia în oraşul respectiv,
iar când a fost întrebat de ce a pus un om pe drumuri, fără sens,
a răspuns amuzat: Ca să facă o plimbare printr-un oraş necunoscut...


10 comentarii:

  1. He he, eu prefer sa am o harta la mine. Si nu mi se pare deloc amuzant cand unii te pun pe drmuri asa aiurea.
    Bine ca inca nua m dat peste din astia, in vacantele mele! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. cineva avea chef de conversatie...si barbosu' a zis: ia de-aici un client, nu?...foarte tare! cred ca mama lui nu i-a zis sa nu-i intrebe nimic pe necunoscuti, ca poate ajunge in necunoscut!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sublim!
    Un cadou frumos, un pic abuziv, dar frumos!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie mi-a plăcut! O incursiune în necunoscut....nu se știe niciodată ce poți găsi!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mai îţi aduci aminte ce scriai acum un an pe blog? :)

    RăspundețiȘtergere
  6. si a mai avut ceva de castigat pe langa plimbarea care poate nu era dorita..

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Alicee: mai ai timp...
    @ Erys: sau chef de glumă...
    @ Niki: frumos-abuziv-frumos: ori/ori!
    @ Septembrie: ţie îţi place să te plimbi...
    @ Costea: despre un sâmbure de civilizaţie...toată luna...
    @ Smalldot: tonus...

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Monica: mult prea mare pentru a fi biruit cu paşii într-o singură zi...

    RăspundețiȘtergere
  9. si eu calatoresc des in orase necunoscute

    RăspundețiȘtergere