joi, 14 octombrie 2010

Zburătorii Iaşului


Fiind zilele Iaşului, în aprope orice loc din centrul municipiului se întâmplă ceva...
Aşa se face că, spectatorii / trecătorii se tot uitau pe cer în parcul de peste drum de Mitropolie,
iar cineva mai şi murmura: Hai, mă!. Coborâţi odată!
Trei paraşutişti pluteau pe cerul albastru...
Primul a coborât acompaniat de aplauze...
Al doilea, cel în roşu, a alunecat la aterizare din cauza vitezei şi a pantofilor care nu au avut priză...
A urmat al treilea, cel în albastru. A coborât valsând şi a aterizat ca şi cum ar fi fost teleghidat.
Fiind ultimul, paraşutistul a şi înregistrat evenimentul.
După coborâre a fost asaltat de reporteri, fotografi, etc.
Credeţi că a mai apucat să respire?





8 comentarii:

  1. Tocmai spuneam ieri ca de la un zburator din Iasi mi se trage!

    RăspundețiȘtergere
  2. E superb....ce senzații trebuie să trăiești! Dr. Cat....tot vorbea Dreamer de invidie...cred că am ajuns să te "invidiez" puțin, așa.....Ar trebui să-mi schimb meseria...prea e anostă asta a mea..:)

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Septembrie: dar tu în ultimul timp ai fost mai mult la pescuit :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Bietul om... Dupa zbor, direct in 'gura' oamenilor! Obositor.... :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu i-am văzut din autobuz...

    RăspundețiȘtergere