joi, 7 octombrie 2010

Trei femei...



 
  Un histoir d'Amour

Cineva mi-a sugerat să merg să văd Trei femei, azi, de la 6 pm..., la Librăria Noi.
De la criticul literar Alex Ştefănescu m-am dumirit că deşi în carte sunt trei femei, 
numai una merită să fie iubită...
Eu nu pot să sper decât că autorul, Stelian Ţurlea, le-a lăsat şi celorlalte două un gram de speranţă,
ca să le vină şi lor rândul...la fericire...
Una peste alta, gluma zilei de azi este următoarea:
Iarna va veni mai repede, iar toamna va fi mai scurtă...
din cauză că un deştept a tăiat, aiurea, - 25 % şi din Toamnă!
Credeţi că unele persoane nu s-au prins, deja, de şoapta cu iarna?
Eu le-am văzut...tocmai la lansarea de carte...



9 comentarii:

  1. Dragute cizmele...Prea repede a sosit iarna:((

    RăspundețiȘtergere
  2. @ QED: cred că tot despre cizme este vorba :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ne-ai prins Catalin...E sezonul, intelege-ne si tu:)

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Monica: nici mie! Şi îţi spun şi de ce: nu le-am văzut pe cele trei femei :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Pifuneata: pfuuuuuuuuu! Dacă a existat aşa ceva...s-a dus...

    RăspundețiȘtergere
  6. ... ţi-a rămas gândul la ... micuţa nedumerită, dezorientată, ... ? Aşa-i? - "cea care deţine cheia sentimentală a maturităţii încă ingenue..."

    ... de ce nu-mi plac ... cizmele tale: cu talpa ridicată, îmi inspiră agresivitate; necremuite, nelustruite denotă fie indolenţă, fie uzură excesivă, fie obişnuinţa de a călca de-a valma pe/peste ... suflete, al lor însăşi uneori... (vezi striaţiile de pe talpă). La ce te-ai gândit oare?

    RăspundețiȘtergere