sâmbătă, 2 octombrie 2010

Alb şi negru...


Până pe 15 octombrie a.c., în cadrul Cafenelei Verona de la Librăria Cărtureşti
vor fi expuse mai mult de 50 de fotografii alb-negru, realizate în Bucureşti.
Vernisajul expoziţiei foto, intitulată Bucureştiul în alb şi negru,
a început prin arătarea imaginilor în staţiile de metrou Unirii (1 şi 2) şi Universitate...



...a urmat deplasarea, cu ajutorul metroului, până la Cărtureşti...


...unde autorii au făcut ultimele retuşuri...


...prilej de a-i privi mai de aproape...


La final,  clienţii localului au avut ce  să analizeze...



8 comentarii:

  1. Minunat!...nu numai culorile pot spune ceva...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos!
    Nu am putut sa vin din pacate ieri.
    Reusite pozele!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos asa in non-culori...intotdeauna mi-a placut! Cred ca mai bine nu se mai invetau celelalte culori, si sa fi ramas doar doua, Binele si Raul, Albul si Negrul! ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitări şi iniţiatorilor/organizatorilor , dar şi participanţilor la realizarea unui astfel de proiect!
    PS: vom putea vedea şi noi lucrările pe vreun site? m-ar interesa... alb-negru se referă numai la tehnica foto, sau şi la subiectele imortalizate, pozitiv-negativ?

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Danielle: fotografii alb-negru;
    imaginile in partea de jos a paginii: http://www.orasul.ro/expozitiifoto/view/bucurestiul-in-alb-si-negru.html

    RăspundețiȘtergere
  6. Mulţumesc încă o dată! Am reuşit să le văd. Sunt frumoase, interesante, unele deosebite! Nu am prea multe ... cunoştinţe de artă fotografică, dar ... ştiu ce-mi place. (experienţele mele fotografice au fost tot alb-negru...)
    Felicitări tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  7. grozave momente...

    Bine ca nai exista!

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place alb-negru. Imi place Bucurestiul care era candva, nu stiu eu cand, dar imi place izul lui de-atunci.

    RăspundețiȘtergere