sâmbătă, 7 august 2010

Boţ cu brânză


Se prepară mămăliga în tuci...
la ceas de seară.
Fiind cantitatea mare, mămăliga în devenire se  freacă cu o bâtă...
Se ia apoi ceaunul de pe foc şi se lasă la răcit,
mişcându-se ca un clopot,
ca să nu se lipească mămăliga...
Se fac apoi guguloaie, în interiorul cărora se pune brânză,
aşezându-se pe un grătar, ca să se coacă...
Preţul diferă în funcţie de zonă...
Tot aşa şi dimensiunile...
Dar asta nu înseamnă că boţurile mici
nu pot fi mai scumpe decât cele mari...



13 comentarii:

  1. @ MyEyesOnyou: este uşor e preparat...

    RăspundețiȘtergere
  2. simplitatea gustului...
    in rest....totul are un pret...:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am mancat la Balea Lac cu branza de burduf si nu mi-a placut, plus ca branza era doar ca sa nu se spuna ca nu-i. :) Oricum nu-mi place branza de burduf.

    RăspundețiȘtergere
  4. ...de ce nu dai reteta exacta...? se pune numai brinza de burduf...!

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Anca: improvizezi...
    @ Pandhora: dacă se pune direct pe tăciuni, gustul diferă...
    @ QED: La Bâlea se vinde la rece...
    @ Feri: scriptic, da...practic...depinde de bordei...

    RăspundețiȘtergere
  6. Uau ce pohtă mi-ai făcut, îmi place de mor, dar făcută acasă de țăran cu brânză de burduf adevărată. Oooooooo, ce foame, pohte, de une dacu mă duc să iau, în București?!!!! :(
    Faine pozele, numai bune de lăsat bale ..... pe iele :D
    Ești superat? :D
    Și io nu mai merg la bulgari, dar meri matale. Bravooooooo pătrățel! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Monica> sper că de bine...
    @ Ogarafgan: nu am timp să fiu supărat...

    RăspundețiȘtergere
  8. No, asta-i buna, dragul meu, dar ii post amu!
    D-apoi nu se face cu burduf, ci cu cas d'ala bun sa te linji pa dejite.
    Faina treaba!

    RăspundețiȘtergere
  9. ăuieeeeeeeeee!!! aiasta da reteta...si da!cu caş...iese o minunatie de boţ =P~ este post,indeed...dara trece acusica si...si...si BOŢ ;))

    RăspundețiȘtergere
  10. mi au placut...toate.

    Dar m am opririt aici ca sa remarc:

    superba lucirea focului...

    RăspundețiȘtergere