vineri, 9 iulie 2010

Habar n-am!



Ca să ajungeţi la rezultatul din imagine vă sunt necesare:
- 500 gr telemea de vacă;
- 250 gr brânză de oaie;
- 50 gr de unt;
-  mărar, o jumătate de legătură;
- câteva fire de pătrunjel;
- 500 gr de roşii.
Se amestecă primele patru elemente (manual sau la mixer)
şi se fac nişte guguloaie peste care se pun roşii tăiate în jumătate.
La final, opera se acoperă cu o frunză de pătrunjel,
iar în ea se înfige o scobitoare...
Veţi dori, probabil, să aflaţi denumirea compoziţiei...
E adevărat, am întrebat-o pe autoare,
iar răspunsul a fost următorul:
Habar n-am!

10 comentarii:

  1. vai ce pofta mi-ai facut! n-am mai mancat de ani!
    Eu as fi pus si niste chimen in branza si as fi lasat-o la frigider cateva ore...
    E o varianta de rosii umplute.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai atunci, asa sa se numeasca... Deliciosul 'Habar n-am'! :>

    RăspundețiȘtergere
  3. Habar n-am ,dar VREAU!
    Vreau si palaria! Nu ma plictiseste deloc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cesaria Evora... bun stimulent şi pentru a prepara, şi pentru a degusta ... deliciosul "Habar n-am!"

    RăspundețiȘtergere
  5. yami yami ... sunt o "alternativa" de rosii umplute (in cazul asta cu branza amestecata cu verdeata), intoarse la 180grade ... bune guguloaie

    RăspundețiȘtergere
  6. ...guguloaie de vara, simple si foarte bune...multumim pentru reteta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mă duc să fac şi eu, fotografia mi-a făcut poftă.
    Îmi place fundalul dat de Cesaria Evora.

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Smalldot: grăbiţi-vă încet...
    @ AnDRAW: mai este o variantă în care se pune şi ceapă...
    @ Anima: şi dacă a patentat altcineva denumirea?
    @ Dreamer: bine, o donez...
    @ Danielle: la degustare se poate şi fără stimulent...
    @ Erys. cu plăcere!, deşi eu sunt un intermediar...
    Cristian & Costea: să nu uitaţi să le lăsaţi la rece...

    RăspundețiȘtergere
  9. Apetisant!
    Totuși, privind fotografia, gandul zboară aiurea.
    N-am curajul sa-l exprim...

    RăspundețiȘtergere