luni, 3 mai 2010

Ziua Scorpiei







Virez la dreapta de pe Calea Victoriei şi intru pe B-dul Regina Elisabeta...
În faţă, un BMW negru se mişcă nervos în banda doi.
Nu are loc de fugă în niciuna dintre benzi, maşinile din faţa fiind lente.
În dreptul Primăriei Generale, BMW-ul scapă de melcii din faţă, valsând.
Îs curios şi mă iau după BMW, că oricum nu are cum să treacă de 100 km/h...
Am noroc. La intersecţia cu Calea Plevnei semaforul are bandă roşie.
BMW-ul este primul, în banda doi.
Ajung paralel cu el, în banda unu.
Mă uit la şofer.
Şi el se uită la mine...e o ea!
Zâmbesc şi deschid geamul...zzzzzzz
Îşi deschide şi ea geamul...
Scorpie, ai poliţie în faţă :) (era un echipaj la Facultatea de Drept)
Ce să le fac eu lor, că nu mă lasă ceilalţi să merg!
Câţi cai putere ai?
170, reali...

Dar să lăsăm maşinile...
Scorpia este o fată faină.
Trăieşte gândindu-se şi scriind despre caii putere, pe care-i şi testează când are vreme.
Probabil că, dacă ar fi căsătorită niciun bărbat nu ar fi fost  nebun să stea cu ea mai mult de trei zile.
Nu, nu are idei să-şi dea singură foc la casă şi nici să arunce cu cartofi după trecătorii de sub balconul ei...
Efectiv este un om ocupat.
În şapte zile omoară mii de kilometri.
Lunea este la un târg auto la Geneva.
Marţi ajunge la Cluj...
Miercuri fuge la Mioveni, că-şi ia cineva o maşină...
Nici joi nu are linişte, fotografiind maşini în Maroc.
Vineri stă în Bucureşti, la lucru, şi aleargă după un loc de parcare.
Este ziua în care moralul Scorpiei merge pe o pantă descendentă
şi o bântuie formula Gata! Ajunge! M-am săturat!
Dar merge acasă, noaptea, face macro la câteva flori şi îi trece supărarea...
Sâmbăta este ziua ei liberă..., având un partener stabil: aragazul din bucătărie, iar până în prezent nu a murit nimeni otrăvit cu ce a gătit Scorpia...
Nici duminica nu este liberă...Ajunge pe la Braşov, tot cu serviciul...
Şi o sun, duminica, aşa ca fapt divers...
- Alooo, Scorpia, de pe Marte te căutăm :). Ce faci? 
- Bine!, sunt pe Jupiter :) 
- Cu ce te mai lauzi?
 - Scriu! 
- Acasă? 
- Nu!, sunt de serviciu, că aşa trebuie..
.- Dacă erai liberă te luam cu noi la fotografiat... 
- Mergem altă-dată! 
- Da, am să te sunt tot aşa, când ştiu că eşti de serviciu! 
- Nu mă mai enerva că îţi închid telefonul!
- Bine, pa!
Şi mai apuc să aud, înainte să închid: Dacă îmi mai faci aşa şi altă dată nu mai vorbesc cu tine niciodată!
Eu, personal, cred că şi-a greşit cariera...
Vorbeşte rar, fără să te enerveze, fiind mult mai potrivită ca psihanalist.
Şi, dacă aş fi şeful ei, aş şti şi cum s-o determin să demisioneze...
Nu-i place să meargă pe jos sau cu metroul, ori cu mijloacele RATB...
Aşa că ar fi foarte simplu să o duc cu maşina la diverse evenimente şi să o las acolo...
Cât să reziste să revină la job cu ce găseşte? :)
Nu are de gând să se mărite...că nu are timp...
...chiar dacă i-am promis că am să-i fac un macro la portjartier în timp ce se află în faţa altarului,
în rochie de mireasă ca şi cea purtată de Stephanie Seymour în November rain...

Dar, să revenim la ceea ce este esenţial.
Astăzi este Ziua Scorpiei, la propriu.
La mulţi ani!, fată de pe Jupiter...


14 comentarii:

  1. La Multi Ani! Sa traiasca si sa infloreasca si precum caii sa se intelepteasca, imblanzeasca si sa alerge.Precum caii adevarati , intrucat caii putere nu au puterea intelepciunii, prea biciuti de viteza cu care sunt fortuti sa alerge.
    Festina Lente!
    La Multi Ani, !
    (spatiul lasat dupa virgula este pentru numele de botez)

    RăspundețiȘtergere
  2. daaaa.... la multi ani scorpiei :)

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani Scorpie!!! Ce a numele asta...

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani, frumoasei calarete de cai putere!

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani !....scorpiei...ciudat nume i-ai dat...nu se supara daca-i spui asa?....frumos portretul

    RăspundețiȘtergere
  6. eu recunosc!
    am devenit foarte curios.... si invidios!
    sant singurul care nu stie cine este "scorpia"....

    RăspundețiȘtergere
  7. multqm tuturor de urari, multam bre ca mi-ai facut pr, m-ai pus intr-o lumina buna, alea alea :P

    RăspundețiȘtergere
  8. frumoase portrete
    acum asteptam macro-urile cu portjartiera :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Se ascunde dupa flori precum un soldat in transee cu aparatul armat gata sa declanseze atacul.
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere