duminică, 11 aprilie 2010

Welcome to hell!





Cam aşa ne-a întâmpinat, azi, locul unde a fost amplasată Bateria 9-10 (înainte de intrarea pe Autostrada Soarelui), cea care a făcut parte, în sec. al XIX-lea, din inelul de apărare a Capitalei.
Cam tot ce a fost de furat în interior s-a furat - în special fierul beton; riveranii au spart zidurile realizate din cărămidă, că e mai ieftin să reciclezi decât să cumperi...
Temperatura este destul de scăzută în beciuri. Ar fi locul ideal pentru cineva care ar vrea să-şi facă un depozit de carne: nu ar mai avea nevoie de frigidere...
Până atunci, amatorii de grafitti au împânzit toate zidurile cu gândurile care le-au chinuit inteligenţele.

11 comentarii:

  1. cind fusesi, cind pozasi, cind postasi neicule, zici ca esti speedy gonzales, ar fi faina o lectie de istorie despre forturile din inel, pe cind un post despre asa ceva?

    RăspundețiȘtergere
  2. Astăzi, 8.35-9.53 efectiv în teren; despre restul...la ce bun?

    RăspundețiȘtergere
  3. Îmi place a doua fotografie.
    Referitor la grafitti, unele sunt chiar opere de artă...
    În prima nu îmi place trepiedul, cei care au mână nu folosesc un asemenea accesoriu ce mai mult te încurcă şi foarte rar te ajută...

    RăspundețiȘtergere
  4. ahaaa, acum stiu cine-i catalin fudulu ... pai pari chiar modest, retras, timid ... faci de rusine (re)numele :)) ... ashanteee ...

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Costea: este ca şi cum ai spune că un avion ar merge mai bine cu benzină decât cu cherosen...
    Au avut trepiede din cauză că, la lumina de acolo, timpul de expunerea era de cel puţin o secundă; dacă tragi din mână la timpul de expunere de o secundă te alegi cu cel mai frumos bokeh, dar nu cu ceva clar...
    @ Cana: nu ştiţi nimic...

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie imi place orice forma de arta chiar si grafittiul. Este adevarat ca acum a devenit aproape orice o arta, chiar si impaturitul hainelor, dar eu consider ca nu e vorba de "inteligenta" in arta, decat 1% din partea artistului, iar 99% suflet. Orice daca il faci cu dragoste este arta.

    RăspundețiȘtergere
  7. Am înţeles. Dacă era problema de lumină chiar trebuia un trepied...
    Scuze pentru greşală :d.

    RăspundețiȘtergere
  8. a fost fain!
    imi place numele postului... asa iti imbii tu vizitatorii?
    PS merci :)

    RăspundețiȘtergere
  9. A doua fotografie: o portiune mai luminoasa, una mai intunecata... la fel ca in viata.
    Dar fata paseste atent:)

    RăspundețiȘtergere
  10. @ Lavinia: cine vrea sa prindă un pui de urs trebuie să intre în...iad...
    @ Christinne: parcă viaţa are mai multă lumină în părţile întunecate...
    @ bogudan: simplu: nu am mers!; m-am dus la o biserică să mă uit la un mozaic al Sf Petru...

    RăspundețiȘtergere