sâmbătă, 10 aprilie 2010

Soare cu dinţi



Întârziere, plictiseală, praf, pomenirea morţilor, împăraţi bizantini, iar praf, şoferiţă în Audi Q 7, eroi, interdicţii, tămăduire pustie, beţie de flori în parcul Kiseleff (prima fotografie), motociclişti imposibili, dragoste şi moarte pe Arcul de Triumf (cei doi tineri care se sărută în timp ce telefoannele ne zbârnâiau anunţând decesul preşedintelui Poloniei), jurăminte militare (a treia imagine), ambuteiaj, albine, cireşi imperiali, fete frumoase, înghesuială, 1,5 EUR/500 gr. de apă plată (!?!), biciclişti cu buletinul, metrou, soare cu dinţi, cer înorat...

PS: Arcul de Triumf este deschis publicului spre vizitare, intrarea fiind liberă...

9 comentarii:

  1. ...si ploaie.Si ziua nu s-a terminat.Frumoase flori!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imagini cu flori, dragoste, datorie si... vesti despre moarte...
    Sa-i odihneasca Dumnezeu in pace!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie îmi place fotografia de la profil.

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoasă simfonia de culori, gesturi şi distincţii :).

    RăspundețiȘtergere
  5. Deci ... asta am ratat daca nu am venit :) Poate data viitoare. Prima e preferata mea.

    RăspundețiȘtergere
  6. Adică te-ai plictisit cu noi?! Bravo man! Ntz, ntz ....

    RăspundețiȘtergere
  7. Scuzaţi-mi neştiinţa, dar cu ce ocazie a fost deschis Arcul de Triumf pentru vizitare, că n-am văzut nimic la televizor? Mai este deschis şi mâine? Îmi pare rău că n-am ştiut... Am fost anul trecut de Ziua Armatei, dar l-aş mai vedea o dată.

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Mihaela: am să vă trimit una...
    @ Angela: s-a terminat...fără să plouă...
    @ Christinne L: şi să-i pomenească urmaşii...
    @ anca: nu-i a mea!; am pus ceva numai să umplu pagina...
    @ Costea: frumoasă şi scurtă...
    @ Dianet: data viitoare...va fi la Balcic...şi nu mai sunt locuri...
    @ ogarafgan: te consideri metrou? Că eu asta am aşteptat plicitisindu-mă!
    @ Vara Toamna: s-a aniversat Unirea Basarabiei cu România...pe stil vechi...; astăzi nu ştiu dacă va mai fi deschis, însă iluminatul pe interior nu a funcţionat...

    RăspundețiȘtergere