vineri, 9 aprilie 2010

Poliţista Vodafone




Sunt la semafor...
Am bandă roşie...
Mă uit la fata în uniformă de poliţist...
E nervoasă...
Se plimbă ca un leu în cuşcă...pe tecerea de pietoni, dar numai de-a latul...
Când şi când mai vorbeşte la staţia din dotare.
Şi stau...
Şi ea se plimbă...la stânga...la dreapta...
Şi eu tot stau...
Mai traversăm şi noi?, îi zic în glumă...
Ridică braţul drept şi fluieră scurt. Maşinile se opresc; ea ne face semn să traversăm...Dar..
Foarte aproape de poliţistă, venind dinspre Piaţa Romană, un Cielo argintiu opreşte, frânând în mod brutal...era s-o calce...
Poliţista se uită nervoasă spre semafor şi i-l arată cu degetul persoanei de la volan: E roooşuuuuuuu!
Ajung pe trecerea de pietoni în dreptul maşinii gri şi mă uit prin parpriz...
La volan era o blondă...


14 comentarii:

  1. ... şi continuarea?? ... ce mi-ar fi plăcut o scenă între poliţistă şi şoferiţă .... of ...

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Ema: tu erai la volan, nu ? :)
    @ Corneliu: mie, nu!
    @ Anca: în mode cert...; evident; absolut; afirmativ; fără putinţa de tăgadă; etc.
    @ Dianet: a spus Marilena, aseară...

    RăspundețiȘtergere
  3. Povestea ta îmi aduce aminte de nişte versuri de la Pasărea Colibri...
    Era geloasă blonda, cred şi eu, la o aşa frumuseţe de fată ce dirija circulaţia... :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Poveştile sunt fictive, la mine a fost ceva real...

    RăspundețiȘtergere
  5. Măi poveștule, păi șterge-l pe cel dinainte, că are un mic coșuleț acolo, pĂ nas!
    Iar blondele, mai lasă-le să respire, căcu ochii la matale era să dea peste organă!

    RăspundețiȘtergere
  6. Hehehe:))))
    tare faza..
    app,imi place blogul tau:D

    RăspundețiȘtergere
  7. nu toate femeile sunt facute sa fie soferite,...nu are legatura cu ,culoarea parului asa cum nici toate femeile nu pot fi politiste....

    RăspundețiȘtergere
  8. :))..amuzant...si curajos, cred eu...in sensul ca mie imi e cam frica sa fotografiez politisti...:D As fi fost tare curioasa sa vad expresia dnei din masina..:D...n-ai furat cumva un cadru si in directia aia???

    RăspundețiȘtergere
  9. @ ogarafgan> să vezi mâine tranşee pe Berzei...
    @ thewaragainstme: merci!
    @ Adrian> teoretic, toate femeile pot fi şoferiţe...
    @ Sandra: nu au ce să-ţi facă, pune lentilele pe ei; şoferiţa îşi aranja galenele în urechi şi se uita la pedale...cadru urât...

    RăspundețiȘtergere
  10. "app,imi place blogul tau"...cred ca nimeni n-a inteles nimic!Poate nici eu,dar am o scuza...fara putinta de tagada!

    RăspundețiȘtergere
  11. @ Angela: 15.49 - 15.05 = 44
    vă mai amintiţi teoriile probabilităţii?

    RăspundețiȘtergere