vineri, 2 aprilie 2010

Drumul spre mântuire



1 aprilile ac.
E târziu...
O prietenă m-a rugat să trec pe la biserica Izvorul Tămăduirii - Mavrogheni de pe Monetăriei...
Merg...e Joia Mare...; e Denia celor 12 Evanghelii.
Joia Mare...ziua în care biserica a prăznuit:
- spălarea picioarele ucenicilor de către Mântuitor;
- Cina cea de Taină;
- rugăciunea din grădina Ghetsimani;
- trădarea lui Iuda...

A fost aglomeraţie în biserică...
Probabil că aş mai fi rămas, dar cu rucsacul în spate am incomodat teribil de mulţi credincioşi.
Aşa că, mi-am imortalizat prietena rugându-se în genunchi, ţinând două lumânări la piept,
şi nu am ratat crucea de pe turla bisericii.
Am ajuns în stradă...
Mă uit la un bloc turn...Sun o altă prietenă să mă fotografieze în timp ce-i fac cu mâna.
Ghinion! Nu-i pe fază...
...şi am plecat către nord cu un Nord amator de zig-zag-uri...
În minte mi-au rămas oamenii care mi-au arătat că ştiu că drumul spre mântuire se face prin credinţă...

6 comentarii:

  1. Turn? Ce turn? Poate era chiar in drum spre Monetariei atunci... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ,, mi-au arătat că ştiu că drumul spre mântuire se face prin credinţă... `` ...Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Drumul spre mântuire se face prin credinţă, nu şi prin oamenii care o propăvăduiesc...
    Frumoasă dualitatea din a doua fotografie. :) Îmi aduce aminte de povestea cu cei patru paşi pe nisip care uneori deveneau doi...

    RăspundețiȘtergere
  4. a doua e foarte misto, prima as fi cropuito altfel

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Adela: farurile mele de ceaţă nu fac faţă...:)
    @ Danela. w!
    @ Costea: nu prea mergeţi des la biserică...
    @ Ellenaa: şi cine nu te lasă, Scorpie?

    RăspundețiȘtergere