joi, 4 martie 2010

Târgul de bronz



Ca din senin, în pasajul de la Universitate s-a mai organizat un Târg de antichităţi, după cel de luna trecută.
De data asta sunt foarte multe piese din bronz...şi ceva mai puţini curioşi.
Astăzi se va trage linie, iar târgul va dispărea.
Cine are vreme se poate uita după un chilipir.
Va putea admira un jucător de golf şi va găsi chiar şi un Caiet de cursuri al Facultăţii de Ştiinţe din cadrul Universităţii din Bucureşti, editat în anul 1939.

PS: cât despre Nightlosers, sunt buni că-s de-ai noştri şi nu cântă manele...ci blues







16 comentarii:

  1. foarte frumos. Doamna din imaginea 1 parca se apleaca asupra unei icoane. A 2a imi place mult...

    RăspundețiȘtergere
  2. @Sandra> este doar o cutiuţă cu un maimuţoi haios...
    A doua e pe manual...

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebuie sa remarc ca nu ratati niciodata prezenta feminina in astfel de situatii, ceea ce e un lucru bun. Imi place si mie a doua fotografie...

    RăspundețiȘtergere
  4. @Joykarisma: sunt mai frumoase culorile, iar fetele sunt mai atente la detalii şi nu trebuie să alerg cu obiectivul după ele...

    RăspundețiȘtergere
  5. :) Duminica i-am vazut pe vanzatorii de anticuri pe Kisselef, va dati seama ca m-am gandit la dumneavoastra? Am gasit niste obiecte folosite in telecomunicatii in timpul rabzoiului!Luati masuri!
    Neobosit fotograf mai sunteti:)!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Danela: "luaţi măsuri!". Pe unde v-aţi şcolit dnă? :)
    Mă mulţumesc cu medalia bătută când România a devenit Regat (1881)...povestea ei este mult mai frumoasă...
    ...telecomunicaţiile le las altora...
    Eu nu-s fotograf! Şi nici pozar!!!
    Eu sunt doar un trubadur..."candriu" :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Credeam că "bronz" se referă la părul fetei din poză!

    RăspundețiȘtergere
  8. Pai atunci sa va luam masurile sa va facem un costum cadrilat

    RăspundețiȘtergere
  9. @Vara Toamna: frumoasă podoabă capilară are fata...o fi naturală?

    @Danela: mi se pot lua măsuri exclusiv pentru un costum de porfirogenet...:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu ştiam că aşa erau caietele de cursuri. Semnate de decan...
    Cât despre melodie, felicitări pentru alegere.

    RăspundețiȘtergere
  11. Iar mi-am amintit de doamna cu cățelul si umbrela ...
    Nici jucătorul de golf n-ar fi mai prejos.
    Numai târgul mi se pare nesuferit. Cum să țină atât de puțin ? Treaba lui..
    El pierde. Eu pierd.

    RăspundețiȘtergere
  12. @Ema> doamna cu cățelul şi umbrela s-a dus...

    RăspundețiȘtergere
  13. @Anmyo> să vezi carnetele de student!

    RăspundețiȘtergere
  14. Pare a fi naturală culoarea părului - un indiciu ar fi că sprânceana are aceeaşi culoare. Dar nu poţi fi niciodată foarte sigur :)

    RăspundețiȘtergere
  15. @Vara Toamna: data viitoare am să întreb, cu condiţia să nu aibă subiectul poşetă!

    RăspundețiȘtergere
  16. Am trecut şi eu prin pasaj ieri seară...singura piesă interesantă mi s-a părut jucătorul de golf...

    RăspundețiȘtergere