luni, 29 martie 2010

Dunărea la Sulina...noaptea


E noapte...28 martie ac.
În Bucureşti era mai bine...
Mă adormeau maidanezii care lătrau, sau mâţele care mieunau după 2 noaptea...
E mult prea multă linişte la Sulina...
Îmi iau trepiedul şi ies afară...doar îs la 50 m de Dunăre...
Nu văd nimic...bâjbii la 5 am prin obiectivul de 41 mm...iar am uitat lanterna...
Vroiam să fotografiez două bărci...dar s-a trezit un pescar să rupă Dunărea în două cu o barcă cu motor...
Nu am avut noroc la două bărci, dar las aici două imagini, pentru toate gusturile...
Dunărea la Sulina...noaptea...

11 comentarii:

  1. Frumos!!!
    Dar nu am inteles... dupa ce obiectiv bajbaiai? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Adela> încearcă să faci în beznă clarul prin obiectiv (focal length 41 mm), manual...

    RăspundețiȘtergere
  3. L-ai uitat pe al treilea, sepia...
    Glumesc. :)
    Baftă în continuare şi te aşteptăm să revii în Bucureşti. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ei, si tu..Ciini, pisici! "E rau cu rau dar mai rau fara rau"! In urma cu 40 de ani tot asa arata Sulina !
    Acolo am vazut prima data o "baba" beata ranga, cu o sticla de spirt medicinal in brate pe care o tinea ca pe un copilas drag, ea era gramada, dar sticla deasupra! Doi barbati se straduiau s-o mute dintr-o barca in alta. Ei nu-i pasa ! Aceeasi nepasare blestemata!

    RăspundețiȘtergere
  5. M-am obisnuit deja, cand deschid acest blog sa vad numai fotografii frumoase.
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Costea: nu mai vin; prea mulţi canikoni pe metru pătrat.
    @ Mihaela: s-au schimbat bărcile - îs cu motor, iar perscarii cei bătrâni au pensii de 500 RON...
    de băut, nu prea mai au timp.
    @ Christinne: bine! îl închid! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Minunata seria "Delta la Sulina" !
    Am vazut tot din urma. Cata frumusete avem si noi ......
    Felicitari, la mai multe ! Ai stat ceva, nu pe fuga.

    RăspundețiȘtergere
  8. imi place a doua ... nu am fost la Sulina niciod sau poate atat de demult incat am uitat :-)

    RăspundețiȘtergere
  9. @ Ema: Avem frumuseţi la Sulina, însă acum se demolează cu tractorul...la propriu.
    @ Veronique: mai lasă munca de birou şi...hai cu noi...canikoniştii...

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu inteleg cum reusesti sa faci din noapte zi!

    RăspundețiȘtergere
  11. @ Angela: simplu: în timp ce fluier...ca şi în Salcâmii lui Tudor Gheorghe...; am să vă spun...azi, pe cuvânt.

    RăspundețiȘtergere