luni, 29 martie 2010

Apus la apă




Cineva mi-a spus, astăzi, că dacă aş fi avut inspiraţia să intru în apă când am fotografiat un răsărit de soare la Sulina, iar fi plăcut mai mult fotografia...
Cum am mai mult timp după-amiaza, mi-am luat costumul de scafandru şi am intrat la apă...
Ce să spun, apa avea undeva pe la 6-7 grade pe plus...
Probabil că următorul răsărit/apus va trebui să-l fotografiez de sub apă....
PS: soră-mea, venită în vizită, nu a ştiut unde am stat şi mi-a spus că am fotografiat dintr-o barcă...:)
M-a bătut uşor cu palma pe cap şi mi-a zis în glumă: Eşti  cu barca pe canal, Cătăline!


10 comentarii:

  1. Asta e adevarata pasiune: pentru soare sau pentru foto... nu stiu care e mai intai, oricum, rezultatul e uimitor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu reusesc sa vad fotografia. Nici macar antetul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place tare mult! Trebuie sa vanez si eu un apus...

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce culori NEBUNE!
    Costea, probleme sunt si cu picasa, nu numai cu blogger.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mă faci să visez... :) Să îmi doresc să evadez din sătucul numit Bucureşti... ((:

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu stiu cum reusesti, ca esti in apa, pe mal, pe acoperis...reusesti sa prinzi splendid soarele ...

    RăspundețiȘtergere
  7. Geez that must be freezing to go in the water! It was a lovely shot though so quite worth be in the water, hope you didn't do any harm to your camera or it must be waterproof!

    RăspundețiȘtergere
  8. Minunat apus! A meritat sa intri in apa ... Felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  9. @ MF> depinde de perspectivă...
    @ anca: deja, înainte de 30 de ani...?:)
    @ Adela> orice renunţare începe cu trebuie...
    @ Costea. sătucul (sic!)
    @ Joykarisma: stau cu ochii pe ceas...:)
    @ Crisss: felicitările sunt pentru intratul în apă? :)...mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  10. :)Felicitarile sunt pentru acest minunat apus. Despre intratul in apa hmm ...orice lucru minunat necesita si un mic sacrificiu :)

    Cu placere!

    RăspundețiȘtergere